قیمت کانکس مسکونی 18 متری

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۰۶ تیر ۱۴۰۲

کانکس‌های مسکونی از جمله برترین و مناسب‌ترین سازه‌های از پیش تولیدشده برای سکونت افراد مختلف محسوب می‌شوند. این کانکس‌ها عموما به دو صورت اتاق سرایداری کوچک و کانکس‌ ویلایی شیک در ابعادهای مختلف بسته به سلیقه مشتریان طراحی و تولید می‌شوند. قیمت کانکس ویلایی در مقایسه با کانکس سرایداری بیشتر است؛ از طرفی ابعاد آن به دلیل داشتن بخش‌ها و اتاق‌های مختلف بزرگتر است و به صورت لوکس و مدرن با امکانات مختلف طراحی می‌شود. برخی از کانکس‌های مسکونی به عنوان سکونت‌گاه‌های ییلاقی و حتی یک خانه کامل مسکونی استفاده می‌شوند که خدمات مختفلی در درون آن‌ها تعبیه شده است.
همانطور که می‌دانید، قیمت متراژ زمین و ساختمان‌های مسکونی به طور چشم‌گیری دچار افزایش شده است؛ از طرفی قیمت مصالح و تجهیزات ساختمانی هم بسیار زیاد است. از این رو، به دلیل نیاز به زمان کم برای طراحی و ساخت کانکس مسکونی و پایین‌بودن قیمت کانکس ویلایی در برابر ویلاهای ساختمانی مختلف، سکونت در کانکس‌های مسکونی را برای افراد جذاب کرده است. استفاده از کانکس‌های مسکونی بیشتر از 10 سال است که در ایران مشتریان زیادی پیدا کرده است. مخصوصا کانکس‌های ویلایی که امکانات مناسبی دارند، به سکونتگاه موردعلاقه مسافران در مکان‌های مختلف تبدیل شده‌اند.
اگر زمان کمی برای جستجو کانکس و قیمت کانکس سپری کنید، متوجه می‌شوید که شرکت‌های طراح و تولیدکنندگان کانکس زیادی به فعالیت در این زمینه می‌پردازند. بدیهی است که با بودن انتخاب‌های زیاد برای مشتریان، آن‌ها به دنبال مناسب‌ترین قیمت کانکس ویلایی باشند. در ادامه این مقاله، بعد از انواع امکانات و تاسیسات کانکس‌های مسکونی 18 متری، به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت این کانکس‌ها و خصوصا کانکس ویلایی می‌پردازیم.

سکونت در کانکس های 18 متری مسکونی چه مزایایی برای افراد دارد؟

کانکس‌ها و کانتینرها در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند. به طور مثال از کانکس‌های 4 متری، 8 متری، 12 متری و غیره به منظور کاربردهای مختلف استفاده می‌شود. در بین کانکس‌های مسکونی با ابعاد مختلف، استفاده از کانکس ویلایی 18 متری برای سکونت موقت، بسیار رایج است. سکونت در این کانکس‌های شیک، مزایای متعددی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

• امکان استقرار این کانکس‌ها در انواع زمین‌ها با شرایط مختلف فراهم است.

• زمان و هزینه کمی برای طراحی و ساخت کانکس ویلایی لازم است.

• استفاده از کانکس‌های مسکونی، نیاز به گرفتن مجوزهای مختلف مانند پروانه ساخت که مراحل اداری متعددی دارند، ندارد.

• کانکس‌های 18 متری قابلیت جابجایی به مناطق مختلف را دارند.

با مزایای متعددی که کانکس‌های مسکونی دارند، هزینه‌ای که برای قیمت کانتینر و کانکس پرداخته می‌شود، ارزش بسزایی دارد.

کانکس‌های 18 متری مسکونی چه تجهیزات و امکاناتی دارند؟

امکانات و خدمات مناسب این کانکس‌ها، آن‌ها را تقریبا یه یک خانه مسکونی برای افراد تبدیل کرده است. برخی از امکانات و تجهیزات کانکس‌های 18 متری مسکونی در ادامه ذکر می‌شوند:

• کانکس‌های 18 متری ویلایی، دارای آشپزخانه و سوریس بهداشتی با تجهیزات مناسب هستند.

• فضاهای مختلف با داشتن حریم از یکدیگر جدا شده‌اند. اتاق خواب و کمد دیواری هم در این کانکس‌ها استفاده شده است.
و برق این کانکس‌های مسکونی، معمولا از طریق پنل خورشیدی به طور کافی تامین می‌شود.

• این کانکس‌ها عموما دارای یک انبار برای قراردادن وسایل و مخزن ذخیره آب هستند.
برخی دیگر از امکانات رفاهی دیگر هم وجود دارند که به طور مستقیم بر قیمت کانکس ویلایی تاثیر می‌گذارند و افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند.

آشنایی با مشخصات فنی کانکس‌های 18 متری مسکونی

ارتفاع این کانکس‌ها بلند است و سقف آن که معمولا از فولاد گالوانیزه با ضخامت نیم میلی‌متر ساخته می‌شود، دارای نورگیرهای زیبا با طرح ویلایی است. پوشش دیوارهای داخلی از P.V.C قابل شتشتو است که طرح زیبایی دارد. در دیواره‌های خارجی آن از ساندویچ پانل‌ها و چوب ترمود به طور فراوان استفاده می‌شود. پنجره و درب کانکس از پروفیل سنگین آلومینوم به صورت دوجداره هستند و شیشه‌ها هم دارای رفلاکس رنگی می‌باشند. هم‌چنین کف کانکس از جنس تخته چندلایه و ضد آب است که کفپوش از جنس P.V.C دارد. تمامی این مشخصه‌ها برای استحکام و زیبایی بیشتر کانکس‌ ویلایی به کار گرفته می‌شوند.

قیمت کانکس ویلایی چگونه محاسبه می‌شود؟

در بخش‌های قبل راجع به ابعاد و مصالح به کاررفته در ساخت این کانکس‌ها بحث کردیم. قیمت کانتینر و کانکس در حالت کلی به به ابعاد، مصالح و امکانات درون آن بستگی دارد. اگر مایل به خرید کانکس‌های ویلایی 18 متری هستید، قبل از هر کار باید تصمیم بگیرید که طراحی کانکس شما چگونه باشد، چه کاربرد و امکاناتی از آن انتظار دارید و قصد استقرار کانکس و سکونت در چه نوع منطقه‌ای را دارید.

قیمت کانکس مسکونی 18 متری در دپوکانتین

در مجموعه ما انواع کانکس مسکونی با ابعاد و امکانات مختلف به بهترین نحو طراحی و تولید می‌شود. اگر قصد خرید کانکس مسکونی 18 متری را برای سکونت موقتتان دارید، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا  از صفحه تماس باما با مشاورین دپوکانتین مشورت کنید تاکارشناسان ما بهترین نوع کانکس یا کانتینر مورد نظر شمارا به شما ارائه کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *