نکات مهم برای خرید کانکس با کیفیت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از خانه های پیش ساخته بسیار رواج یافته است. برای مثال افراد زیادی نسبت به گذشته خواهان خرید کانکس با کیفیت هستند. قیمت کانکس به نسبت ساخت یک بنا با همان مساحت بسیار به صرفه تر است. بنابراین می توان گفت که خرید یک کانکس با کیفیت می تواند دارای مزایای زیادی باشد. در ادامه این مطلب به معرفی انواع کانکس و قیمت کانتینر می پردازیم.

نکات مهم برای خرید کانکس با کیفیت

کانکس چیست؟

به خانه های پیش ساخته و سازه هایی که معمولا برای سکونت موقت استفاده می شوند کانکس می گویند. این سازه پرکاربرد در طی سال های اخیر مورد توجه افراد بیشتری قرار گرفته است. این امر سبب شده تا امروزه از کانکس با کیفیت برای اسکان دائم نیز استفاده شود. بنابراین می توان گفت که این محصول یک سازه چند کاربردی است.

کاربرد کانکس ها از گذشته تا به امروز

کانکس ها از سال ها پیش به عنوان یک سازه در کشور مورد استفاده قرار می گرفتند. در گذشته این سازه را می توانستید به عنوان دکه تلفن، دکه روزنامه فروشی و موارد این چنینی مشاهده نمایید. اما گذشت زمان سبب شد تا کانکس ها کاربرد بیشتری پیدا کنند. امروزه از این محصول برای ساخت پلیس راه های بین راهی، دکه های خدمات شهری، سرویس بهداشتی های بین راهی و غیره استفاده می شود.

اما در سال ۱۳۹۶ در کشور زلزله ای هولناک در کرمانشاه رخ داد که سبب تخریب بخش عمده ای از ساختمان های این استان شد. در این بازه از کانکس ها به عنوان اقامتگاه های مسکونی برای افراد زلزله زده استفاده شد. بنابراین افراد زیادی در کشور به این نتیجه رسیدند که می توان از کانکس با کیفیت به عنوان ساختمان مسکونی استفاده کرد. بنابراین امروزه کانکس ویلایی، دارای طرفداران زیادی است.

انواع کانکس با کیفیت

اغلب کانکس ها بر اساس کاربردی که دارند به چند دسته تقسیم می شوند.

1- کانکس ویلایی:

امروزه کانکس ویلایی دارای بیشترین شهرت در میان عامه مردم است. کانکس های ویلایی اغلب مساحت زیادی دارند و مواردی نظیر اتاق خواب و سرویس های بهداشتی در درون آن طراحی شده اند. از این رو می توان کانکس ویلایی را جزو لوکس ترین و بهترین نمونه های کانکس به شمار آورد.

2- کانکس کارگاهی:

گاه زمان و پول زیادی برای ساخت یک کارگاه مجهز در دسترس نیست. از این رو انتخاب کانکس کارگاهی بهترین گزینه است. کانکس های کارگاهی اغلب دارای ابعاد مختلفی هستند.

3- کانکس فروشگاهی:

از این نوع کانکس ها اغلب برای دایر نمودن فروشگاه های کوچک در مناطق پر تردد استفاده می شود. این نوع از سازه های پیش ساخته باید مجهز به امکاناتی نظیر نورپردازی مناسب و درب فروشگاهی یا همان کرکره باشند.

4- کانکس نگهبانی:

از این محصولات اغلب برای استقرار نگهبان یا سرایدار یک مجموعه استفاده می شود. برای مثال در ورودی کارخانه ها یا مجتمع های مسکونی، کانکس هایی با ابعاد کوچک قرار دارد تا نگهبان در آن قرار گیرد و رفت و آمد افراد را کنترل نماید.

5- کانکس کاروان:

شاید یکی از جالب ترین نوع کانکس با کیفیت، کاروان ها یا همان کانکس های چرخ دار باشند. این محصولات اغلب برای افرادی که به سفر علاقه زیادی دارند مناسب هستند. کاروان را می توان به یک خانه کوچک نیز تشبیه نمود.

نکات مهم برای خرید کانکس با کیفیت

مزایای استفاده از کانکس

همانطور که گفته شد، کانکس ها یک سازه از پیش ساخته شده هستند. در نتیجه استفاده از آنها نیاز به زمان زیادی ندارد. دومین مزیت این سازه ها، امکان انتقال سریع و آسان آنهاست. کانکس ها را می توان پس از ساخت در کارگاه، به راحتی به مکان مورد نظر منتقل نمود. یک کانکس با کیفیت، در برابر زلزله و بلایای طبیعی بسیار مقاوم است. از آنجا که دیوارهای این سازه به صورت یکنواخت ساخته شده اند، بنابراین تکان های شدید قادر به تخریب آن نخواهند بود.

کانکس ها معمولا در طرح های متنوع زیادی نیز تولید می شوند.


بیشتر بخوانید: فروش کانکس

قیمت کانکس با کیفیت

قیمت یک کانکس به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال کیفیت ساخت می تواند در قیمت گذاری تاثیرگذار باشد. همچنین مساحت یک کانکس را می توان مهمترین عامل تعیین کننده قیمت آن دانست. به همین دلیل است که قیمت کانکس ویلایی به نسبت سایر نمونه های کانکس بیشتر است و به راحتی می توان آن را انتخاب کرد.

عامل دیگر در تعیین قیمت این محصول، خرید آن از مراکز معتبر است. برای مثال خرید اینترنتی کانکس می تواند واسطه ها را از معامله حذف نموده و به یک خرید به صرفه منجر شود. وب سایت ما یکی از مراکز بزرگ و معتبر در زمینه فروش انواع کانکس است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *