وزن کانتینر 20 فوت

وزن کانتینر 20 فوت
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانتینرها سازه های پیش ساخته ای هستند که به صورت ویژه برای حمل بار ساخته شده اند. بارهای مختلف در داخل کانتینر قرار گرفته و به مقاصد مختلف فرستاده می شوند.

در حال حاضر تعداد زیادی از این کانتینرها به صورت روزانه در امر حمل و نقل استفاده می شوند که همین موضوع سرعت انتقال را بالا برده است. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، نکات زیادی درباره کانتینر ۲۰ فوت و شرایط وزنی آن به شما خواهیم گفت. امیدواریم که از اطلاعات گفته شده نهایت استفاده ممکن را ببرید.

مزایای استفاده از کانتینر

یک کانتینر ۲۰ فوتی به طور متوسط وزنی حدود ۲۲۰۰ کیلوگرم دارد که برای جابجایی هایی با حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرد. البته دلایل زیادی برای به کارگیری این کانتینر وجود دارد که هر کدام از آن ها حائز اهمیت هستند.

برای اینکه آگاهی شما نسبت به این موضوع بیشتر شود، بخشی از مزایای استفاده از کانتینر را به صورت لیست شده در اختیارتان قرار می دهیم.

وزن کانتینر 20 فوت

سریع تر شدن جابجایی کالاها

با توجه به اینکه کانتینرها در سایز و ابعاد استاندارد تولید می شوند، بخش زیادی از کالاها در داخل آن قرار می گیرد. همین مورد نظم بسیار خوبی در امر جابجایی ایجاد می کند. وقتی همه مراحل به صورت منظم انجام شود در نتیجه سرعت بارگیری و انتقال بار نیز بسیار عالی خواهد بود.

بی نیازی به تخلیه و بارگیری در بین مسیر

از آنجایی که کالاها به صورت پک در داخل کانتینر قرار می گیرد، در بین راه نیازی به تخلیه و بارگیری دوباره نخواهد بود.

همین موضوع حجم کار را بسیار کمتر می کند و از این لحاظ بسیار مفید و موثر است. در حال حاضر تعداد زیادی از افرادی که می خواهند باربری انجام دهند به سراغ کانتینر ۲۰ فوتی می روند.

بیشتر شدن فضا برای بار

زمانی که بارها به صورت فاصله دار از هم قرار می گیرند فضای بیشتری را اشغال خواهند کرد. به همین دلیل شما نمی توانید از یک مقدار مشخص بیشتر بارگیری کنید. وجود کانتینر می تواند این مسئله را به صورت ریشه ای حل کند.

زمانی که شما چیدمان را در داخل کانتینر انجام می دهید فضای خالی ایجاد شده کمتر بوده و در نتیجه حجم بارگیری شما نیز بیشتر خواهد شد.

جلوگیری از سرقت کالاها

ساختار بدنه کانتینر بسیار محکم است و عملا امکان نفوذ به آن وجود ندارد. در قسمت درب کانتینر نیز امکانات امنیتی مناسب قرار داده است. زمانی که بار شما به صورت کامل بارگیری شد می توانید درب را ببندید و سپس با قفل مخصوص آن را قفل نمایید. اگر امنیت کالاها برایتان اهمیت بالایی دارد حتما به سراغ کانتینر بروید تا خیالتان از این بابت راحت و آسوده باشد.

کم شدن شکستگی و خرابی وسایل

مسلما اگر بار شما بدون محافظ و به صورت جداگانه بارگیری شود به احتمال زیاد در معرض آسیب های فراوانی خواهد بود. در چنین وضعیتی قرار دادن کالاها در کانتینر بسیار مفید است زیرا بدنه آن به صورت یک محافظ عمل کرده و مانع از ایجاد مشکلاتی مانند شکستگی می شود. آمارها نشان می دهد که حمل کالا با کانتینر کمترین میزان خسارت را به بار آورده است.

کاهش هزینه حمل و نقل کالا

از آنجایی که قیمت کانتینر در حد مناسبی تعیین شده می توان آن را تهیه کرد. زمانی که شما یک کانتینر خوب داشته باشید می توانید باربری خود را با آن انجام دهید. در این صورت نیازی به پرداخت هزینه های اضافی به شرکت های باربری نخواهد بود. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه های خود هستید می توانید از این گزینه نیز استفاده نمایید.

حذف شدن هزینه ی بسته بندی

در بعضی از کالاها چنانچه شما از کانتینر استفاده کنید نیازی به بسته بندی نخواهد بود. همین امر سبب شده تا هزینه بسته بندی نیز حذف شود و صرفه خوبی برای شما داشته باشد. تولیدکنندگان کانتینر محصولات دیگری مانند کانکس ویلایی نیز می سازند که در صورت نیاز می توانید از آنان نیز بهره مند شوید.

حمل بارهای حساس و فاسدشدنی

بعضی از کالاها مانند مواد غذایی و دارویی حساسیت زیادی دارند و باید در نهایت احتیاط حمل گردند. برای این کار کانتینر های مخصوصی تدارک دیده شده که به صورت ویژه برای حمل مواد فاسدشدنی ساخته شده اند. چناچه قصد حمل چنین موادی را دارید حتما از کانتینر مخصوص به آن استفاده کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

سخن پایانی

سازه هایی مانند کانتینر و کانکس بخش مهمی از نیاز صنعت حمل و نقل و اسکان را فراهم می سازند. به همین علت قیمت کانکس ویلایی و کانتینر به صورت منصفانه ای تعیین می گردد. خوشبختانه امکان تهیه این محصولات برای همه فراهم است و می توانند به آسانی خرید را انجام دهند. گروه صنعتی دپو کانتین  عنواع کانکس و کانتینر را با نازل ترین قیمت در خدمت شما است کافیست از صفحه تماس باما با کارشناسان دپو  کانتین با شماره های زیر: 09123013001 09124014001 09125015001 یا صفحه تماس بامادر ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *