کاربرد کانکس ۳۶ متری

کاربرد کانکس ۳۶ متری مدل های کانکس ویلایی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

کانکس ها سازه های پیش ساخته ای هستند که در شرایط و موقعیت های مختلف به کار می آیند. این وسیله برای شرایطی مانند اسکان موقت بسیار مناسب است و می تواند نیاز انسان را برطرف سازد.

یک شخص می تواند از چند روز تا چند ماه در داخل یک کانکس زندگی کند بدون اینکه برای او مشکلی ایجاد شود. کانکس ۳۶ متی یکی از نمونه های این سازه است که کاربردهای مخصوص به خود را دارد. در این مقاله قصد داریم تا بیشتر با کاربردهای کانکس آشنا شویم و اطلاعات کامل تری در این زمینه به دست بیاوریم.

مشخصات کانکس ویلایی

کانکس هایی که با متراژ بیشتر از ۲۰ متر تولید می شوند اکثرا کانکس ویلایی نامیده می شوند. در واقع این کانکس ها در داخل باغ ها قرار می گیرند و یک فضای ویلایی را شکل می دهند. زمانی که فرد به ویلای خود می رود میتواند چند روزی را در کانکس به استراحت و خوشگذرانی بپردازد.

نکته جالب این است که کانکس های با متراژ ۲۰۰ متر نیز ساخته می شود که در نوع خود جالب است. ولی اندازه استاندارد برای کانکس ویلایی همان ۳۶ متر است که معمولا در ویلاها اجرا می گردد. این کانکس ها از بهترین مواد اولیه برای ساخت بهره برده اند و از لحاظ کیفی مقبولیت زیادی دارند.

ساختار بدنه آن بسیار مستحکم است و در برابر ضربه های فیزیکی و شیمیایی مقاومت زیادی خواهد داشت. عمر مفید کانکس ها بسیار زیاد است و تا سالیان سال قابل استفاده خواهند بود.

البته این سازه ها نیز از لحاظ کیفیت چند دسته دارند که شما می توانید نمونه های باکیفیت تر را تهیه نمایید.

شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ کانکس را نیز مشخص کنید. برای اینکار در هنگام سفارش رنگ مدنظر خود را نیز بگویید تا تولیدکننده آن را بر روی کانکس شما به اجرا درآورد.

خوشبختانه وجود لایه هایی مانند رنگ مانع از پوسیدگی کانکس در بلند مدت می شود و آن را سالم نگه می دارد. در سال های اخیر کیفیت مواد اولیه برای ساخت کانکس و کانتینر افزایش پیدا کرده است.

همین امر سبب شده تا نمونه های جدید نسبت به موارد قبلی کیفیت بهتری نیز داشته باشند. از آنجایی که محیط باغ و ویلا رطوبت زیادی دارد، کانکس ها نیز به شکلی ساخته می شوند که در برابر رطوبت دوام خوبی داشته باشند و آسیب نبینند. در حال حاضر بخش زیادی از کانکس های ۳۶ متری عرضه شده و رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

کاربرد کانکس ۳۶ متری

قیمت کانکس ویلایی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت گذاری بر روی کانکس ها شامل موارد مختلفی می گردد که باید همگی آنان را بررسی نمود. جنس تشکیل دهنده کانکس اولین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت خواهد بود. به طور مثال کانکس ویلایی که با ساندویچ پانل ساخته شده قیمت بالاتری نسبت به کانکس های ساده دارد.

نکته مهم دیگر سایز و اندازه کانکس است. به طور قطع هر چقدر که اندازه کانکس بزرگتر باشد مواد اولیه بیشتری برای ساخته لازم است و همین موضوع قیمت را نیز بالاتر خواهد برد. همین اندازه بر روی قیمت کانتینر نیز موثر است و نقش مهمی در آن ایفا خواهد کرد.

اگر شما بخواهید که یک کانکس با مشخصات دلخواه خود داشته باشید باید آن را سفارش بدهید. نمونه های سفارشی شده قیمت بالاتری نسبت به طرح های استاندارد خواهند داشت.

چنانچه ابعاد یک کانکس کمتر از ۳۵ متر باشد، قیمت گذاری به صورت عددی انجام می شود. یعنی برای کانکس یک قیمت مشخص از قبل تعیین می گردد.

چنانچه متراژ به بیشتر از ۳۵ متر برسد،‌ قیمت به صورت متری محاسبه می شود و در نهایت جمع خواهد شد.

در هر دو صورت تولید کننده تلاش دارد تا قیمت مناسبی را برایتان در نظر بگیرد. اگر احساس می کنید که نیاز شما زیاد نیست بهتر است که کانکس های کوچک تر را تهیه کنید تا هزینه کمتری نیز بپردازید. به هر حال تمامی این نکات را در نظر بگیرید تا در نهایت به یک جمع بندی مناسب دست پیدا کنید. تمامی این سازه ها به صورت استاندارد تولید می شوند و برای کیفیت آنان نگرانی نداشته باشید.

جمع بندی

کانکس و کانتینر از مهم ترین سازه های پیش ساخته هستند. برای تهیه این سازه ها باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید و خرید خود را انجام دهید. با کمک گرفتن از مطالبی که در این مقاله گفته شد خواهید توانست بهترین محصولات بازار را تهیه کنید.

امروزه شرکت های زیادی در حال تولید کانکس هستند که همین امر دست شما برای خرید باز گذاشته و گزینه های زیادی را پیش روی شما قرار داده است. شما  عزیزان  جهت استعلام قیمت کانکس ویلایی و انواع کانکس میتوانید از صفحه تماس باما با کارشناسان دپو کانتین در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *