خرید کانتینر ارزان

خرید کانتینر ارزان
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

احتمالا تبلیغات زیادی درباره خرید کانتینر ارزان دیده اید و یا حتی شنیده اید که در مراکز فروش خاصی قیمت کانتینر ارزان است. اما همانطور که می دانید، هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت! به همین دلیل این مقاله را به کانتینرهای ارزان اختصاص دادیم و می خواهیم دلایل احتمالی ارزانی کانتینر را بررسی کنیم. با ما در مجله دپو کانتین همراه باشید.

 

خرید کانتینر ارزان

کانتینرها وسایل حمل و نقل محکم و کارآمدی هستند که حتی در صورتی که کارایی خود در جابجایی وسایل را از دست بدهند، با تغییر کاربری کانتینر می توان دوباره از آنها استفاده کرد. با توجه به این که کانتینرها در کشور ما ساخته نمی شوند، سلامت کانتینرهای موجود در بازار برای مشتریان اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل است که کانتینرها قیمتهای متنوعی دارند.

اما برخی مواقع با برچسبهایی همچون کانتینرهای ارزان مواجه می شویم که ممکن است ما را به فکر فرو ببرد که کانتینرها تا چه حد می توانند ارزان باشند؟ پاسخ به این سوال با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور ایران و نوسان لحظه ای قیمت ها کمی سخت است؛ اما به طور کلی، معیارهایی وجود دارند که می توانند باعث شوند قیمت برخی از انواع کانتینرها پایین بیاید.

البته باید توجه کنید که برخی کانتینرها هستند که به علت مشکلات زیاد ممکن است قیمت پایینی داشته باشند اما احتمالا برای استفاده از آن ها نیاز به هزینه های اضافی دارید و ممکن است متحمل ضرر شوید. گر چه برخی از این ویژگی ها ممکن است در کاربری شما مشکلات بزرگی نباشند اما همیشه بهتر است با یک متخصص در زمینه خرید و فروش کانتینر مشورت کنید تا مطمئن شوید انتخاب درستی دارید

 

عوامل موثر بر ارزانی کانتینر

در مقاله قبلی راجع به عوامل موثر بر قیمت کانتینرها صحبت کردیم که می توانید از اینجا مطالعه کنید اما به طور کلی، عوامل و شرایط خاصی هستند که می توانند قیمت کانتینر را افزایش یا کاهش دهند. برخی از این عوامل عبارتند از سلامت شاسی کانتینرها، میزان پوسیدگی بدنه کانتینر، سلامت کف، دیواره ها و به طور کلی فضای داخلی کانتینر، رنگ کانتینر – این که کانتینر رنگ طبیعی خود را چقدر حفظ کرده و آیا نیاز به تعمیر یا رنگ آمیزی دوباره دارد یا خیر – و ضربه خوردن یا میزان فرورفتگی و یا برآمدگی کانتینرها.

 

مشاوره خرید کانتینر ارزان

اگر می خواهید بدانید که چه کانتینری، با چه قیمتی و با چه شرایطی مناسبت ترین گزینه برای کاربری شماست، هم اکنون با شماره تلفن مدیریت فروش 09123013001 و یا دفتر فروش دپو کانتین به شماره 90002040 تماس بگیرید تا با کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *