خرید کانکس معدن

کانکس معدن
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

با شنیدن نام کانکس معدن، شاید چنین به‌نظر برسد که کانکس معدن کانکسی مخصوص با شکلی متفاوت از دیگر کانکس‌ها است. درحالی که اینطور نیست، کانکس معدن نیز به شکل کانکس‌های معمولی دیگر است و تنها تفاوت آن سختی و مقاوم بودن آن است. چرا که استحکام و دوام کانکس معدن در شرایط دشوار بسیار مهم است. با توجه به اینکه استحکام بیشتر، برابر با زمان ماندگاری و طول عمر بیشتر است، شما با خرید کانکس معدن می‌توانید مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید. در ادامه، مزایای خرید کانکس معدن، قیمت کانکس معدن، مشخصات فنی و ویژگی‌های کانکس معدن و همچنین کاربرد کانکس معدن را بررسی خواهیم کرد.

مزایای خرید کانکس معدن

یکی از برجسته‌ترین مزایای کانکس معدن مقاوم بودن آن است. کانکس معدن به دلیل اینکه در شرایط دشوارتری نسبت به سایر کانکس‌ها قرار می‌گیرد، در هنگام طراحی آن، از موادی با استحکام بالا استفاده می‌شود. استفاده از مواد سخت در ساخت کانکس معدن، علاوه‌بر تضمین کیفیت بالای کانکس، مقرون به‌صرفه نیز خواهد بود. پس این مزیت، یعنی مقرون به‌صرفه بودن، خرید کانکس معدن را نسبت به سایر کانکس‌ها ارجحیت می‌بخشد. به‌علاوه این کانکس هر ابزار و تجهیزاتی که برای کارهای معدنی و تاسیساتی نیاز است را دارا است.

 

خرید کانکس معدن

 

ویژگی‌های کانکس معدن

کانکس معدن ویژگی‌های خاصی دارد که باید قبل از خرید کانکس با آن‌ها آشنا شوید.
شاید کانکس معدن از بیرون، دارای ظاهری ساده باشد اما باید بدانید که مقاومت این کانکس را هیچ کانکس دیگری ندارد و این ظاهر ساده را می‌تواند سال‌ها بدون تغییر حفظ کند. کانکس معدن قابلیت سفارش‌دهی و تغییرات بر اساس نیاز و سلیقه مشتری را دارد و می‌توان آن را در ابعاد و اشکال گوناگون طراحی کرد. ویژگی دیگر کانکس معدن، ضد‌آب و ضد‌رطوبت بودن آن است. به طوری که از نظر سرمایشی و گرمایشی کاملا عایق‌بندی شده و تحت هیچ شرایطی دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. این عایق‌بندی باعث می‌شود که کانکس معدن در شرایط آب‌وهوایی سخت کاملا مقاوم باشد. همچنین کانکس معدن به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از آن، قادر حمل آب هم باشید. ویژگی دیگر کانکس معدن این است که به دلیل استفاده از مصالح سبک در ساختار آن، در برابر زلزله بسیار مقاوم است.

مشخصات فنی کانکس معدن

در بحث ابعاد کانکس معدن باید بدانید که همه چیز بر اساس نیاز شما طراحی شده‌است. در واقع این شما هستید که ابعاد کانکس معدن را به سازنده ارائه می‌دهید و متناسب با ابعادی که می‌خواهید طبیعتا قیمت کانکس می‌تواند متفاوت باشد. همچنین در مواردی که کانکس معدن نیاز به جابجایی زیاد دارد، آن را با پیچ و مهره می‌سازند.
ساختار این کانکس به‌گونه‌ای است که از سخت‌ترین مواد در ساخت آن استفاده می‌شود در نتیجه همان‌طور که پیش از این نیز ذکر شد، درجه مقاومت آن زیاد است. نمای داخلی کانکس معدن همانند کانکس‌های اداری بسیار ساده است؛ درنتیجه درکم‌ترین زمان قابل ساخت می‎باشد. کف کانکس معدن از مواد ضد‌آبی همچون تخته واترپروف است. سیستم لوله‌کشی و سیم‌کشی نیز بسیار ساده بوده و در عین حال در برابر آتش‌سوزی مقاوم است.

کاربرد کانکس معدن

کانکس معدنی را می‌توان در کارخانه‌های بزرگ و صنعتی استفاده کرد. همچنین این نوع کانکس در پروژه‌های برج‌سازی نیز قابل استفاده است. همان‌طور که در مطالب قبلی هم گفته شد، کانکس معدن سازگار با انواع شرایط آب‌وهوایی است؛ درنتیجه در همه محیط‌ها می‌توان از آن بهره برد.

 

خرید کانکس معدن

 

قیمت کانکس معدن

پس از بررسی ویژگی‌ها و مشخصات کانکس معدن، نوبت قیمت کانکس معدن است که باید بررسی شود. قیمت کانکس معدن با توجه به محل نصب آن و سفارش مشتری می‌تواند متغیر باشد. اگر شما هم مانند برخی از معدن‌کارها به فکر قیمت کانکس‌های دست دوم و خرید آن هستید، لازم است بدانید که به دلیل نامناسب بودن کانکس‌های دست دوم برای شرایط سخت معدن، پس از مدتی فرسوده شده و غیر قابل مصرف خواهند شد.
در حالی که قیمت کانکس معدنی، بسیار به صرفه است و شما می‌توانید با خرید کانکس معدنی نو نیاز خود را برطرف کنید. در واقع شما با خرید کانکس معدنی با یک تیر، دو هدف می‌زنید. با صرف کمترین هزینه، بیشترین استفاده را می‌برید.
اگر هم به دنبال استحکام بیشتر هستید، کانتینر معدن گزینه مناسب دیگری است. قیمت کانتینر معدن نیز همانند کانکس معدن بسته به شرایط و سفارشات خریدار ثابت نیست و با توجه به امکانات و قابلیت‌های مختلفی که دارد، می‌توانید طبق سلیقه خود نسبت به خرید انواع کانکس ویلایی واستعلام قیمت انواع کانکس و کانتینر از صفحه تماس با ما با کارشناسان دپو کانتین در تماس باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *