کانتینر اپن ساید

کانتینر اپن ساید
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بروزرسانی شده در ۲۴ تیر ۱۴۰۲

امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت کانتینر اپن ساید شاهد استفاده‌ی هرچه بیشتر این وسیله در صنایع مختلف هستیم؛ اوایل خلق کانتینر بود که استفاده‌ی اصلی آن در صنعت حمل و نقل بار حس می‌شد. جایی که از کانتینر برای حمل و نقل اشیاء مختلف بین قاره‌های مختلف توسط کشتی استفاده می‌کردند. اما امروزه با رسیدن کیفیت این وسیله‌ها به حدی از استاندارد شاهد این هستیم که این وسیله حتی تبدیل به مکانی برای زندگی افراد و عموم مردم شده است.

با توجه به محبوبیت بالای کانتینر قطعاً انواع مختلفی از آن تولید می‌شوند که هر کدام دارای فواید مختلفی هستند، یکی از این انواع که دارای کاربرد‌های بخصوصی نیز است؛ کانتینر اپن ساید است. اما کانیتینر اپن ساید چیست؟ چه کاربرد‌هایی دارد و چگونه در حمل و نقل از آن استفاده می‌شود؟

در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به سوالات شما پاسخ دهیم و همچنین به معرفی انواع کانیتنر‌های اپن ساید بپردازیم. همچنین اگر که مایل به خرید انواع کانکس هستید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت یا ارتباط با پشتیبانی تلفن از قیمت کانکس و قیمت کانتینر مورد نظر خود مطلع شوید.

 

کانتینر اپن ساید چیست؟

قبل از اینکه با مسائل پیچیده‌تر و کاربرد‌های این کانتینر آشنا شوید بهتر است بدانید که چرا به این کانتینر بقل بازشو یا اپن ساید گفته می‌شود. در اصل کانتینر‌های اپن ساید همان کانتینرهای معمولی 6 متری و 12 متری هستند، اما برخلاف کانتینر‌های ساده؛ یک درب در قسمت طولی این نوع از کانتینر تعبیه شده که قابلیت باز و بسته شدن را دارد. حتی همچنین ویژگی کوچکی می‌تواند به کل کاربری کانتینر را دچار تغییر کند و در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. از جمله کاربرد‌های کانتینر اپن ساید می‌توان به رستوران‌ها و فروشگاه‌ها اشاره کرد که نیازمند یک مکان ثابت هستند که بتوانند در آن خدمات خود را ارائه دهند. یکی از مهمترین قابلیت‌های این کانتینر که توانسته آن را از کانتینر با درب‌های معمولی تفکیک کند می‌توان این دانست که شما می‌توانید تجهیزات و کالا‌های بزرگ‌تر را در آن قرار دهید. کالا‌هایی که در کانتینر‌های معمولی قرار نمی‌گرفتند یا به شدت جای گذاری آن‌ها سخت بود. همچنین به علت در دار بودن این کانتینر سرعت انجام نیز بالاتر خواهد رفت. با توجه به موارد گفته شده عقلانی است که این نوع کانتینر از نظر تعداد نسبت به نوع معمولی آن کم یاب‌تر و کم مصرف‌تر است. چرا که استفاده‌ی آن برا مصارف بخصوصی است. برای اطلاع از قیمت کانکس ویلایی یا خرید کانکس ویلایی می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید.

 

انواع کانتینر اپن ساید یا OPEN SIDE CONTAINER

همانطور که گفتیم کانتینر اپن ساید استفاده‌های بخصوص و متفاوتی دارد که به همین علت دارای خواهان بسیاری است. در این بخش با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین آن‌ها بپردازیم:

  •  کانتینر بغل بازشو چادری
  •  کانتینر بغل بازشو با دو درب
  •  کانتینر بغل بازشو با چهار درب

 

استفاده از کانتینر اپن ساید برای حمل و نقل کالا

همانطور که در بخش‌های بالایی متن اشاره کردیم، کانتینر اپن ساید دارای استفاده‌های مختلفی است. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به استفاده‌ی آن در حمل و نقل کالا بپردازیم.

شما برای اینکه بتوانید از کانتینر اپن ساید در مواردی حمل و نقل کالای خود استفاده کنید باید از سازمان‌های مربوطه مانند حمل و نقل کالا مجوز‌‌هایی را داشته باشید. به همین علت پیشنهاد می‌شود که از کانتینری استفاده کنید که استاندارد باشد. تمامی کارهای مربوط به تجارت از جمله واردات و صادرات، لازمه‌‌ی طی کردن تمامی مراحل ضروری است.

قابل توجه است که اگر توانستید از سازمان‌های مربوطه مجوز‌های لازم را دریافت کنید بدین این معنی است که کانتینر‌های انتخابی شما تمام استاندارد هایی که مد نظر است را دارا است و بدون هیچ گونه نگرانی می توانید برای حمل و نقل از روش دریایی و جاده‌ای از آن استفاده کنید. اما اگر چنین اتفاقی رخ نداد شما باید به فکر تغییر کانتینر‌های مورد نظر خود باشید تا طابع قوانین این شرکت‌ها عمل کنید تا قادر به دریافت مجوز شوید.

برای خرید کانکس استاندارد مطابق با نیاز‌های شما یا اطلاع از قیمت کانکس و قیمت کانتینر می‌‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن این مطلب دید کلی نسبت به کانتینر اپن ساید پیدا کرده باشید. در صورت نیاز برای خرید انواع کانکس و کانتینر نظیر کانکس ویلایی می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کنید و پس از قطعی کردن انتخاب و مشاوره گرفتن از پشتیبانی وبسایت می‌توانید از بخش فروشگاه وبسایت اقدام به خرید کنید. ما در کسب و کار خود تلاش داریم تا با استفاده از بهترین مواد محصول با کیفیتی را در اختیار شما قرار دهیم، چرا که هدف اصلی ما رضایت مشتری است.

جهت مشاوره وخرید کانکس و کانتینر از صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *